ביקורת על בלוג–ריסים ורסיסים

הנה קישור לבלוג המדובר.     מדובר בבלוג ממש מעולה, וזה מה שהעליתי בבדיקה   שם מה יש לאמר על שם הבלוג? מדליק, מגניב, מקסים, מהמם? כל מילה טובה לא תהייה מספיקה כדי לתאר אותו, כי הוא הרבה יותר מזה. דפים הדפים להם מחולק הבלוג הם טובים ומעניינים מאוד. קצב עדכונים קצב העדכונים מעולה. תכנים … המשך לקרוא ביקורת על בלוג–ריסים ורסיסים

מודעות פרסומת

ביקורת אתר – חברת פארן קוסמטיקה

לאחרונה נכנסתי כחובבת לתחום הטיפוח והיופי מהצד הצרכני. בהמשך החלטתי, שאם אני כבר מבקרת בדפי פייסבוק ואתרים בתחום, מדוע שלא גם אעשה עליהם ביקורת מקצועית ואשלח אותה לבעלים. אכן התחלתי לעשות זאת, וחברת פארן גם נאותה לבקשתי לפרסם כאן את הביקורת ששלחתי להם. כדי שתוכלו לדעת במה מדובר, להלן קישור לאתר של חברת פארן. והנה … המשך לקרוא ביקורת אתר – חברת פארן קוסמטיקה

מה לשים בתמונה הראשית בדף העסקי בפייסבוק?

מצד אחד, הכללים של פייסבוק אוסרים שהתמונה הזאת תהייה באנר פרסומי במובן הפשטני של המילה. אז למשל לא נוכל לשים בתמונה מילים או סמלים שיש בהן משום קריאה לפעולה. את הלוגו מוטב שנשים בתמונת הפרופיל של הדף ואת התמונה שלנו בתמונת הפרופיל האישי. אז גם אלה לא מתאימים לתמונה הראשית. בתמונה הראשית רצוי לשים דברים … המשך לקרוא מה לשים בתמונה הראשית בדף העסקי בפייסבוק?

אינטנסיביות הפעילות ברשת

אנחנו כל הזמן חוזרים ואומרים, שעלינו כל העת להיות פעילים ועדכניים ברשת האינטרנט. למה בעצם הכוונה, ואיך נעשה זאת בלי לפגוע ביתר חובותינו וצרכינו? הפעילות שלנו באינטרנט מורכבת מפעילות ברשתות חברתיות, אתר אינטרנט, גלישה, השתתפות בפורומים, כתיבת מאמרים ובלוגים, העלאת סרטוני וידאו ועוד. חשוב כל דבר למנן נכון. למשל, אתר האינטרנט שלנו צריך להיות מעודכן. … המשך לקרוא אינטנסיביות הפעילות ברשת

מידע על בעל פרופיל בפייסבוק

כשאנחנו מבקרים בפרופיל של מישהו בפייסבוק כדי להחליט אם להציע לו חברות, להירשם כמינויים אליו, לאשר חברות או לא להתייחס נרצה תמיד לדעת את מרב המידע האפשרי אודותיו. היום יש פרופילים שהם בתמורת ציר הזמן ויש שבתצורה הישנה. אם מדובר בציר זמן עלינו פשוט ללחוץ על הקישור אודות     אם מדובר בתצורה הישנה אז … המשך לקרוא מידע על בעל פרופיל בפייסבוק

"אני רץ סביב הזנב של עצמי, ולא ברור לי לאן"

רבים, גם בעלי עסקים וגם אחרים, אומרי את הביטוי שבכותרת פעמים רבות מידי. מדוע קיימת התחושה הזאת? סביר להניח שזה בגלל שהאומר לא הגדיר לעצמו מטרות ברורות ומדויקות. זה רע בכל מקרה, אבל רע עוד יותר אם הדובר הוא בעל עסק. מה הפתרון? ברגע שאתה מזהה שזה המצב אצלך שב ותכנן, קבע לעצמך מטרות לטווח … המשך לקרוא "אני רץ סביב הזנב של עצמי, ולא ברור לי לאן"

מה למעצבים ומה למפתחים?

קיים בלבול רציני בין מה שאמור לעשות מעצב אתרים למה שאמור לעשות בונה האתר. כאן ברצוני לפתור את הבלבול הזה. השם "מעצב אתרים" הוא נכון ומצד שני גם הגורם המרכזי לבלבול השם הזה יוצר תחושה  שבעל מקצוע זה אמור להיות האחראי הראשי והעיקרי על מראה האתר. רבים גם נוטים ליפול בשבי השם זה ולטעות את … המשך לקרוא מה למעצבים ומה למפתחים?