פייסבוק

    מה לעשות בפייסבוק?

היום כבר כמעט אין מי שלא מכיר את הפייסבוק, כאילו שהוא היה אתנו כאן מאז ומעולם. ככה זה עם כל המצאה גאונית, ולא סתם אמר המשורר: "הראש היהודי ממציא לנו פטנטים".

רבים טועים ומשתמשים בפרופיל האישי שלהם למטרות עסקיות. לא די שדבר זה אסור לפי כללי הפייסבוק, ועלול להביא לסגירת חשבונכם. גרוע מזה שדרך פעולה כזאת לא נכונה ולא יעילה. כמות החברים האפשריים בפרופיל מוגבלת, וגם דרך ניהולו איננה מתאימה לגוף עסקי. הפרופיל נועד לצד החברתי בלבד של פעילותנו בפייסבוק, להתנהלות שלנו כיצורים חברתיים.

לעסקים יש בפייסבוק שני כלים טובים הרבה יותר.

הכלי הראשון, ואולי החשוב ביותר הוא הדף העסקי. אמנם אין אנחנו מבצעים מכירה בדף עצמו (אלא אם שילבנו בו אפליקציה ייחודית למטרה זו והמכירות מתבצעות רק בה ולא על הקיר של הדף), אבל אנחנו כן מבצעים בו פעולות שיווקיות באמצעות אינטרקציה שוטפת לגולשים ומתן ערך בחינם. ממה שיכתבו הגולשים נוכל, למשל, ללמוד על מוצרים חדשים שכדאי לנו לפתח, או להיפך – איזה מוצר להפסיק לייצר. נוכל ללמוד איך אנחנו והעסק שלנו מצטיירים בעיני פלח השוק אליו אנחנו פונים.


הכלי השני שמציע הפייסבוק לבעלי עסקים הוא קבוצת העניין. בקבוצה עיקר הפעילות היא באינטרקציה בין כלל החברים בה, וגם ממנה ניתן ללמוד על הלכי רוח ולתכנן נכון פעולות שיווקיות בעסק.

נוכחות אינטרנטית בראש גדול

מציעה לכם יצירת כלים עסקיים בפייסבוק וניהולם.

מלא את הטופס שכאן והזמן.

מודעות פרסומת

יש תגובה?

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s