ציר הזמן בדף העסקי בפייסבוק

בשבועות האחרונים פייסבוק העבירה את הדפים העסקיים של כולנו לתצורת ציר הזמן. חלקנו הקדמנו את המועד הסופי שנקבע, ומהרגע הראשון שהיה אפשר שדרגנו את הדף בצורה עצמונית. בכל מקרה עכשיו ציר הזמן הוא עובדה מוגמרת עבורנו. נותר רק להשתמש בו בצורה חכמה ולהפיק ממנו תועלת מרבית.
דבר ראשון כל מי שנכנס לדף רואה את התמונה הראשית שהצבנו בראש העמוד. לפי הכללים שפייסבוק קבע, אין לשים בתמונה זו ביטויים פרסומיים מובהקים. אבל אין שום מניעה לשים למשל תמונה בודדת, או קולאז' של תמונות, שמעידות על פועולנו. דוגמה טובה לכך בציר הזמן של תומר דואק  הדף העסקי של תומר דואק או כרזה עם המוטו שלנו, כמו אצל עידית נאמן   הדף העסקי של עידית נאמן      . אפשר לנצל את התמונה גם בכל דרך יצירתית אחרת, ובלבד שלא מפרים את התקנות של פייסבוק.
כלי נוסף היה קיים כבר בגרסאות הקודמות של הדף העסקי, זוהי תמונת הפרופיל. בדף שלי, נוכחות אינטרנטית בראש גדול, בחרתי לשלב את תמונת הפרופיל, שהיא הלוגו שלי, עם התמונה הראשית נוכחות אינטרנטית בראש גדול . אחרים עושים מעט אחרת. חלקם שמים את תמונתם האישית. למשל עידית נאמן   או את תמונתם בעבודה וידאו טיפ . גם במקרה זה ניתן לשלב תמונות כיד הדמיון, ובלבד שתשרתנה נאמנה את מטרתנו.
עוד חשוב ורצוי בציר הזמן, להשתמש בכלי ההדגשות ובאמצעותו להבליט פרטי מידע, או כל דבר אחר, שחשוב לנו שיבלטו מעבר לדברים שוטפים בדף.   נוכחות אינטרנטית בראש גדול
מקווה שתעשו שימוש נכון ומועיל בציר הזמן העסקי שלכם. אם אתם זקוקים לסיוע, אני כאן לשירותכם, רק תפנו אלי.

יש תגובה?

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s