חלקי דף הנחיתה

דף נחיתה אידאלי יחולק לשלושה חלקים. בסופו של כל חלק יופיע הטופס שבאמצעותו יוכל הגולש להירשם לרשימת התפוצה או לבצע את הרכישה. מי שתספיק לו קריאת החלק הראשון, ימלא מיד אחריו את הטופס ולא יגיע ליתר חלקי הדף. מי שישתכנע אחרי החלק השני, ימלא אז את הטופס ולא יגיע לחלק השלישי,ומי שזקוק להכי הרבה שכנוע, יוכל למלא את הטופס בסוף הדף כולו.

בחלק הראשון יהיה הסבר קצר, שיהיה עשוי בצורה קריאטיבית מוצלחת כל הניתן, שיהיה מלווה בסרטון וידאו קצר ובתמונות, ובסיומו קריאה לביצוע הפעולה.

בחלק השני נסביר יותר על הסיבות מדוע זה כדאי, ומדוע לבחור בנו.

החלק השלישי הוא חלק העדויות, ובו נביא המלצות של אחרים עלינו ועל המוצר שלנו.

אז בהצלחה, ואשמח לסייע לכם ביצירת דפי נחיתה.

מודעות פרסומת

יש תגובה?

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s