מה לשים בתמונה הראשית בדף העסקי בפייסבוק?

מצד אחד, הכללים של פייסבוק אוסרים שהתמונה הזאת תהייה באנר פרסומי במובן הפשטני של המילה. אז למשל לא נוכל לשים בתמונה מילים או סמלים שיש בהן משום קריאה לפעולה.

את הלוגו מוטב שנשים בתמונת הפרופיל של הדף ואת התמונה שלנו בתמונת הפרופיל האישי. אז גם אלה לא מתאימים לתמונה הראשית.

בתמונה הראשית רצוי לשים דברים שמראים במה עוסק העסק, אבל אין בהם משום הפרסומת הגלויה. יש בפייסבוק הרבה תמונות נכונות, קחו מהן רעיונות. הנה מעט דוגמאות:

שלי – נוכחות אינטרנטית בראש גדול

משחק המוחות – שירלי גוטסמן

פתרונות לשיווק מנצח – עידית נאמן

סטודיו לצילום – מיכל הרדוף

השפעה אמיתית – ניר סבר

מודעות פרסומת

מחשבה אחת על “מה לשים בתמונה הראשית בדף העסקי בפייסבוק?

  1. מיכאל הגיב:

    צריך לשים תמונה שלא תהיה פרסומת אבל שכן תקדם את העסק שלכם ותמשוך אנשים להכנס לעמוד שלכם בפייסבוק. חשוב שהתגובה תהיה מושכת לעין ומעניינת. זה החלק שבו הכי חשוב להיות יצירתיים..

    אהבתי

יש תגובה?

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s